Plannen voor 2019

Beste leden,

De afdeling Aalten-Dinxperlo heeft een roerige tijd achter de rug. We hebben moeten besluiten om niet mee te doen met de gemeenteraadsverkiezingen in maart van dit jaar, hetgeen niet zonder slag of stoot is gegaan. De PvdA is er echter nog steeds, ook in de gemeente Aalten.

Bij de ledenvergadering in november heeft er een bestuursverkiezing plaats gevonden waarbij Hans Eppink (penningmeester), Rudi ter Maat (secretaris), George Angenenent (lid) en Petra Hoezen (voorzitter) zijn gekozen tot bestuurslid.

Het bestuur heeft er geen gras over willen laten groeien en is recentelijk bij elkaar gekomen om de plannen voor 2019 te bespreken. Want die plannen zijn er zeker! Op de ledenvergadering is namelijk door de leden tevens uitgesproken dat wij de volgende gemeenteraadsverkiezingen als zelfstandige partij willen deelnemen.

We moeten dus aan de slag met ons allen. In de eerste plaats moet het weer leuk worden om bijeenkomsten en vergaderingen van onze afdeling bij te wonen. In de tweede plaats moeten wij als PvdA, ons sociale gezicht laten zien bij de inwoners van Dinxperlo, Aalten, Bredevoort en de Buurtschappen. We gaan ons dus zeker mengen in de diverse discussie die ook in de komende jaren te verwachten zijn.

We beginnen het nieuwe jaar met een bijeenkomst in februari die onder andere in het teken zal staan van de Provinciale Verkiezingen op 20 maart 2019. De precieze datum volgt zo spoedig mogelijk, maar jullie worden hierbij van harte uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn.

Naast de mogelijkheid voor debat en discussies over politieke actualiteiten, zal de avond natuurlijk ook in het teken staan van het gezellig samen zijn en samen een goede en nieuwe start te maken in het nieuwe jaar.

Het bestuur wenst iedereen nog de beste wensen voor 2019 en hopelijk tot in februari.

Petra Hoezen voorzitter

Petra Hoezen fractievolger gemeenteraad Aalten

Ik ben 31 jaar geleden in Barlo geboren. Op mijn 18e heb ik Aalten verlaten, maar ik ben via Leiden, Arnhem, Nijmegen en Groenlo weer teruggekeerd naar Barlo. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als advocaat, met name in het strafrecht. Politiek heeft van jongs af aan mijn interesse gehad, al was het als

Meer over Petra Hoezen fractievolger gemeenteraad Aalten