Maak de Pvda sterk in Aalten.

Woensdag 19 maart 2014 zijn de gemeenteraadsverkiezingen. Met alle taken die van Den Haag naar de gemeentes worden geschoven is een sterke Pvda fractie erg belangrijk. Het gaat om keuzes waar U als kiezer mee te maken krijgt, denk alleen de veranderingen in de zorg, jeugdhulp en op het gebied van de sociale zekerheid. Laat uw stem dus niet verloren gaan en kies voor de Pvda. Het gaat woensdag om meer dan alleen verkiezingen. Door uw stem kunnen wij bijvoorbeeld ons plan "Het Pact van de Arbeid" uitvoeren, een plan om banen te scheppen in de Achterhoek. Onze minister van Financiën Jeroen van Dijsselbloem heeft onder dit plan zijn handtekening gezet om dit met zijn hulp te gaan uitvoeren. Dat betekent aandacht in Den Haag en in Brussel voor dit werkgelegenheidsplan. De overige standpunten die wij graag ten uitvoer willen gaan brengen in de nieuwe raadsperiode kunt U zien op deze pagina. Daarom is Uw stem op de Pvda ook zo belangrijk, wij zijn niet alleen een lokale partij maar een partij die zijn invloed heeft in Nederland en Europa. Maak ons sterk In Aalten er is nog zoveel te doen op lokaal gebied. Kies dus daarom voor een sterk en sociaal beleid in de gemeente Aalten.